Archive for November 2009

SaYoNaRa


.


Time nie ary jadi ckg kelas aq..nme die Siti Natrah Ali
die nie cikgu fizik 
memang semangat lh ajar kelas kami
die akan jd Puan pd 6 December nie
adat lh 2 kn..hehehe
semoge dapat berkekalan hingga akhir hayat yee..



Orang Yang Tidak Melakukan Solat:


.



Subuh:Dijauhkan cahaya muka yang bersinar..

Dzuhur:Tidak diberikan berkah dalam rezekinya..


Ashar:Dijauhkan dari kesehatan/kekuatan..

Maghrib:Tidak diberi santunan oleh anak-anaknya.


Isya:Dijauhkan kedamaian dalam tidurnya..


sekadar renungan bersama.....

5 TeKnIkAl


.






TaRiAn ZaPiN (SeNi BuDaYa)


.



tarian zapin taruhan kami,
dibuka langkah oleh si penari,
mari semua saksikan bunga kami,
yang dibimbing olah abg SHUKOR kami.




Pn ROZIYANA ibu kami,
memastikan semua lancar sekali,
ampun dan maaf dihulur kan kami,
satu hari nanti akan dibalas jasa mu olah kami.



sir nabit pemangku kelab ini,
dibantu oleh en zul guru seni,
ucapan taniah atas jawatan ini,
ayuh gerakan kelab zapin ini.





nurkilan ajan..selamat berjaya semua..aq rindu korang semua

-InILaH kAkAk AngKaT aKu-


.



 Nama:- Siti Zuliana Bte Mahmood
Umur:- 25 Tahun
  Asal:- Kelantan
Status:- Single kowt??
no tel:-01..............
Job:- Cikgu Prinsip Perakaunan

 



die nie dah kenal aq sgt lah
macam2 aq share ngn die..
memang syok dpt borak2 ngn die..
pape pown sayang akak sangat2!!





KenanganMU diHatiKU


.









Kadang-Kadang


.


kadang2 kita terasa yg kita pernah dihargai.. kadang2 kita lupa bagaimana nk menghargai .. kadang2 kita terasa kita pernah dicintai.. kadang2 kita terlupa cinta akan pergi.. bagaimana dengan keiklasan dihati??? banyak mana pn kadang2 yg kita alami.. kita tidak pernah untuk melupainya.. kerana itulah kenangan kita bersama dirinya.. kadang2 kta x sedar kita da lukakan perasaan die, kdang2 kita perlu berkorban utk seseorang tu, kadang2 kita perlu mengalah dgn ape yg terjadi, kadang2 kta x boleh lupakan ape yg kita dah wat kat seseorang tu, kadang2 kita terpikir dan teringatkan die, kadang2 kita menyesal ape yg kita wat kt die, kadang2 kta rasa ingin mengulang masa lalu, kadang2 kta nangis x henti tekenangkan die, kadang2 kita doakan die bahagia dgn perempuan lain, kadang2 kta x sanggup biarkan die pergi dgn perempuan lain, kadang2 sakit hati bila teringatkan die da ade perempuan lain, kadang2 terpikir wajar juga die ade perempuan lain, kadang2 kta pikir yg die ingat ke x kat kta, kadang2 kita pikir sama ada die rindu ke x kt kta, dan kadang2 kita pikir sama ada masih ada cinta di hatinya utk kita atau TIDAK