Archive for Disember 2009

Ilham Resort PD


.





Assalamualaikum..dah 5 hari aq kt PD..tempat aq stay ialah PNB Ilham Resort..best jugak tempat nie..menarik,spontan, gaga..hahahaha..aq sampai sini pada hari khamis..iaitu pada 24/12/2009..lima hari aq kat situ..macam2 perasaan ada..gembira, seram, takot,gementar,marsyuk,spontan dll..yang join hari nie..atuk,family aq, family mak ngah, family cik lan, family pak zahir,family pak andak, family pak busu, makcu n kak doeh..memang kecoh rumah kte orang lagi2 time Peter Answer..hehehehe..papepon semua kenangan ini akan menjadi ingatan dalam atma ku..(jiwang lah pulak)

sMk InDaHpUrA (1)


.








1 HaRi NaNtI.....


.


Haritu kite jalan sekali, bez kan jalan sambil bergurau..Tapi lagi bez bile awak bagi hadiah tu, tu lah hadiah paling saya tak boley lupe..Senyuman manis awak..Esok2 bile saya tak boleh jalan, saya nak awak iringi saya, mase nie saya dah tak boley nak panggil awak mcm selalu, awak yang kena datang...Masa nie gak saya nak hadiah lagi tapi saya dah taknak senyuman awak tu..Saye nak Al-Fatihah..Awak bacakan untuk saya eh sebab saya dah tak boleh baca sdiri..lepas tu, bile ade orang letak saya bawah papan, awak jgn nangis atau cari saya sbb saya dah tak boley tegur awak..Janji tau!!! Frenship poeber.. (^_~)

cUkUpLaH...


.

Kenapa mesti cari aq..dulu kau buat aq macam sampah..lps 2 ko carik aq..ape nie?? ko igt ko sorang je ad hati..ade perasaan..aq pown ade perasaan..kau tau x aq sakit?? ap gune 'KAWAN' dlm kamus hidup ko?? x puas hati lagi dah sakit kn hati aq?? cukup lah..better ko lupe kn jew sampah mcm aq nie..ko g lh ngn org yg ko syg 2..kecewa aq ngn perangai ko yg dh terlalu lama aq pendam..

SeOrAnG iSlAm


.

Sebelum kamu baca,saya berjanji untuk menyampaikan mesej ini kepda kawan-kawan saya yang lain dalam lingkungan tiga hari selepas habis membaca surat ini.

wahai manusia,adakah iman kamu kuat atau lemah. adakah kamu berani untuk melawan DAJJAL.iman kamu hendaklah kuat dan hendaklah kamu jangan memikirkan kamu kuat.surat-surat berantai,mesej palsu,mesej nasib adalah semua tidak bagus.mempercayai nasib adalah fasik.hendaklah kamu membaca surah al-kahfi setiap masa yang lapang.

dajjal akan keluar apabila MasjidilAqsa tidak berazan selama 5 atau 7 hari. kemungkinan pada 21/12/2012. ramai orang fikir itu tarikh kiamat. TIDAK!!!! Nabi Isa tidak turun utuk berdakwah lagi selama 7 tahun!! dajjal ada 30. semuanya akan insaf sebelum mati. dikatakan dajjal benar akanberkuasa selama 44 hari atau tahun. jangan takut... dajjal tidak boleh masuk baitul maqdis,mekah dan madinah.

ya'juj dan makjuj tidak muncul lagi. kaum yang telah dkepung dan diperangkap oleh raja zulqarnain dan kaumnya serta membina dinding tinggi yang diperbuat daripada besi dan tembaga. haiwan yang aneh,ad-dabah,tidak keluar lagi.haiwan sepanjang 60 hasta ini membawa tongkat Nabi Musa dan cincin Nabi Sulaiman. matahari masih tidak terbit dari tempat terbenamnya bermakna pintu taubat masih terbuka.

kekurangan gempa bumi dan gunug berapi mengakibatkan tekanan pada bumi lalu mereka bencana terbesar di dunia. laut akan kering dan menjadi gurun. neraka jahannam akan terbuka pintunya. kiamat akan berlaku apabila tiada orang menyebut nama ALLAH.

sebarkan kepada orang lain terutamanya umat islam. sesunguhnya kiamat adalah jari hantu dan kelahiran Rasul Allah SAW adalah jari telunjuk.betapa dekatnya kiamat itu.sebarkan lah kerana kamu telah berjanji di awal surat ini. jika kamu tidak menghantar surat ini seperti janji yang kamu telah kotakan. sesungguhnya orang yang mungkir janji dia adalah munafik. dan orang munafik dimurkai ALLA
H!!!!!!

DuNiA nAk kIaMaT


.

what is your reaction??



HINDUS BURNING THE HOLY QURAN.


NOW THEY GET HEATWAVE 45 DEGREE C.
PLEASE FORWARD THIS TO AS MANY MUSLIMS AS YOU CAN IN DIFFERENT COUNTRIES SO THAT IT MAY REACHES THE MEDIA.
WHICH WILL
 FOR SURE COVER IT AS WELL AS IT DESERVES, AND THE MUSLIMS ALL OVER THE WORLD MAY KNOW & DO SOMETHING ABOUT THIS