Doa + Usaha = Kejayaan


.

bile nampak gambar nie..ape korang fikir??

Gambar ini telah di ambil oleh aku pada jam 3.14 pagi oleh kamera Nokia 6600 (sabun), bile tengok gambar nie terimbau kenangan mase study group di Surau Jalan Kenari.

Yang berada dlm gambar ini kawan aku, Muhd Fikri bin Abd. Jalil bersama dengan moto kesayangan die Yamaha LC.

Dalam study group nie kawan-kawan yang join ialah Mohd Fahmee, Muhd Shahrin, Muhd Fikri, Mohd Khairul Anwar dan aku keteorang nie x pandai macam 'kawan-kawan' kami yang lain, tapi bak kata sahabat aku iaitu Shahrin 'kalau kita ada ilmu, kembangkanlah dan jangan kedekut' ini lah kata-kata dia yang aku akan ingat.

Lebih kurang sebulan sebelum SPM kita orang sudah mengadakan study group ni, subjek yang diberi penekanan ialah Matematik,Fizik,Prinsip Perakuanan,Tasawwur Islam,Kimia,Matematik Tambahan ini disebabkan kita orang lemah akan subjek ini.

Oleh itu saya berharap dengan doa dan usaha yang telah kami buat akan membuahkan hasil dalam result kami nanti...amin Ya ALLAH.

2 Responses to “Doa + Usaha = Kejayaan”

  1. moga usaha korg mmbuahkn hsil...
    aminnn3...

  2. KEROL says:

    FUH..NAMA GUA TERSELIT... :D