CemburuKah??


.

Nampaknya ada orang cemburulah,yelah dia dah tau hubungan aku dengan kak siti siap tanya lagi 'nak tanye, siapa yang jauh dengan cikgu? adik angkat ke?' x boleh bla seh!! hahahaahahahaa conferm lepas ni nak kakak angkat macam aku jugak..

2 Responses to “CemburuKah??”

  1. KEROL says:

    HA3..AKU TAU WOK SAPE DIE..KAT FACEBOOK PUNYA CRITA MEYH...OH ANAK AYAH..KUENG3... :D

  2. Tanpa Nama says:

    baguslh perangai ko mcm tu...tulislh ape lgi yg kau tk puas hati..luarkn byk2...biar 1 dunia thu...aku tk tanye kau pun.aku tanye kt kakak angkat kau.sje tanye tk boleh..mungkin ini yg slama ni ko nk bls dendam kt aku terima..tapi sakit hati aku ni aku tk redha hanya ALLAH S.W.T. YANG MAHA MENGETAHUI segalanye...thanks unutuk sgalanye..aku doakn kau hidup dlm keadaan tenang slps sahabatmu yg jahat ini9 prgi dlm hidop kau.klau kau dh benci aku,lps ni tk pyh nk jumpa aku...aku tahu aku ni sape.tapi ingat apa yang kau dh buat pd sir BAPA ANGKAT kau tu dlu baik kau mintk maaf..dia prnh sakit sebab kau.ktenye sia2 je slama ni dia bawa kau jln2,luahkan mse ngn kau.aku pelik ngn prangai kau semanjak kte blik dri GENTING..k,waslm...