Happy Birthday Jie!!


.


Member aku ni agak rapat lah dengan aku, dah 5 tahun tahun kita orang berkawan dan pada hari ini 18/2/2010 ialah hari ulang tahun kelahiran die yang ke-18.

Pada malam semalam, aku ade wish dekat die dan die balas 'wah!! terharunya aku jan, kau lah orang pertama yang wish dekat aku sebak aku jan, aku ingat tak ade orang ingat pasal aku'. Ala jie ini lah tandanya persahabatan, tak kan lah aku nak lupa kawan kot.

p/s: malam aku wish tu, kredit aku nak tamat tempoh.


suka melaram kawan aku sorang ni