Hari Ini- Afdlin Shauki


.

video


Lagu ini saya tujukan khas untuk ahli keluarga saya terutamanya mak dan abah yang selama ini bersusah payah membesarkan adik selama ini. Adik berjanji akan belajar betul-betul dan akan capai cita-cita adik.

Tak lupa juga kepada kekasihku, i want u know that i love and miss you so much what ever peopel said about us just don't agnore. I also want you know that one day i hope we will happy and life together.

Kepada Kakak Siti, iaitu kakak saya sorang ini adik nak ucapkan jutaan terima kasih pada akak sebab tanpa akak mungkin adik akan jatuh dahulu. Dan adik juga berharap hubungan kita tak akan sampai macam ini sahaja, adik harap akak faham maksud adik.

Selain itu juga, kepada sahabat saya ribuan junjungan terima kasih kerana sudi berkawan dengan insan ini. Banyak nama yang akan saya ingat dalam persahabatan ini kerana tanpa korang semua, saya tidak kuat seperti sekarang.

Terima Kasih semua....