Siapa Sebenarnya DI Sebelah aku?


.


Hmm, satu ungkapan yang sukar untuk aku jelaskan. Bila diperlukan orang cari aku dan selalu masa susah, tapi bila senang? ada semua cari aku?

Bukan nak buka pekung di dada, dah terlalu lama aku menjaga hati orang. Tapi ada orang jaga hati aku? aku sampaikan pesanan ni bukan pada seseorang, tapi pada semua orang. Aku dilahirkan menjadi pengubat derita, tapi aku dibesarkan secara hidup tersiksa.

Dari dulu sampai sekarang, tak ada saat yang gembira aku pernah lalui, kalau ada pun 1 atau 2 hari sahaja. Hidup aku diuji olehNya dengan bergitu talu. Tapi persoalannya, siapa sebenarnya di sebelah aku tika aku susah, sedih, sakit, menderita? Ada tak?

Takkan masa aku susah aku nak beri tahu? Pubisiti murahan ke? hmm.. aku ada perasaan, hati, sayang, cinta. Hanya pesanan yang boleh aku sampaikan, kepada sesiapa mengenali aku ingatlah satu hari nanti bila aku 'pergi' buat selamanya-lamanya, tiada lagi peluang untuk mengenali aku..

p/s: only you

4 Responses to “Siapa Sebenarnya DI Sebelah aku?”

  1. Tanpa Nama says:

    Salam..

    Dahulu aku pernah berada di sebelahmu.. Tapi entah kenapa, kau tiba-tiba jauh dariku.. Namun itu semua hanya kenangan dan telah ku tanamkan jauh dari diri dan ingatanku.. Entah di mana silapku.. Aku redha aku xlayak malah xperlu berada di sebelahmu.. Kau bukanlah lagi org yang ku kenal dulu.. Bagiku tiada penyesalan dan tiada kenangan yang perlu ku dendangkan untukmu lagi..

    Wassalam..

  2. huk3...sdey la aq bace..
    s0wi aw aq xde time kaw susa...
    aq janji..pasni kaw r0ger je aq
    susa or senang kte sme2 aw..
    aq da anggap kaw cam adik bradik aq da jan...hmmm

  3. deyh.......
    what is diz...
    ??
    mr.macha!!:))
    ure not weak just bcoz of ur feelings ...u noe wat??de ajan dat i noe is a strong boy...CAYOK!!!...
    blasah kang taw le..
    p/s:im ur fwend n i will treat u what a fwend does...:D..
    FRIENDS~

  4. kawan baik says:

    sedar atau tak.. mmg kadang kita akan berasa begitu.. semua akan rasa begitu.. tp kene renung kan.. ingat balik.. betul ke kawan ko tak de gembira kan ko.. hehe :-) think about it??
    sepatutnya bersyukur.. sebenarnya kau la yang paling orang carringkan.. kalau g mana2,, nama ajan mana dilupekan,, kalau ad function,, nama ajan nama pernah tidak dijemput.. ?aku? fikri, anwar , jiji, arep, fahmee, alep, umi, hapiz, amer, dan ll tak de penah miss nama ko bila nak wat function.. mst ajak.. ko kawan ktorang and do be like this for the next time....