Budak Syariah =)


.


Hahaha...ini dia 'budak baik' dalam kalangan pelajar tingkatan 6 di starp. Ini lah muka-muka budak baik, walaupun hanya 4 minggu aku berada dalam kelas ni tapi dah banyak pekara aku perolah salah satunya jumpe dengan member baru.

Bermula lah dari 'ustaz' yang baik dengan aku Zizie tapi sekarang dah pindah poly dah next is Aan (jiran aku je) tidak lupa juga pada Wan dan untuk pengetahuan korang nama group kami highway. Ada lagi, bonzer kelas aku Amar yang tiada siapa berani menanggu, seterusnya MPP kita Azlan Shah. Budak banci iaitu Fairuz, hahaha dan akhir sekali lu pikir lah sendiri Nabil. Tapi sekarang yang dah keluar aku, Nabil dan Zizie.

Kepada kepada ustaz yang masih mengharungi cabaran sebagai budak syariah, teruskan usaha mu untuk menegakkan kebenaran Islam. =)

Seterusanya, kepada kaum hawa atau 'ustazah'. Yang aku kenal berapa kerat sangat lah, Umi nur iryani iaitu budak yang selalu kena tipu and buli sama aku. En Wawan, budak paling sengal, bukan apa En Wawan best dowh buli ko!! dah lah aci, tak boleh tahan dowh aku dengan kau tapi apa kan daya kau dah pindah. Tapi tidak mengapa, tak lama lagi kau nak pindah dekat The Pick dan besedia lah untuk hilang sabar pada aku.. En Wawan @k@ Aci @k@ sengal!!

Bermulalah hikayat pembalasan DENDAM aku pada seseorang!! bak kata Md Nor 'macam bagus'. Budak ini nama dia Cik Nadya yang bajet baguss!! dah lah pendiam dekat rumah Maryam tapi bila dekat sekolah, Ya Allah mengalahkan mak cik!!! aduh..aduh..aduh!! sakit beb telinga aku masa satu kelas dengan kau. Tapi sekarang aku sudah pindah dan kau kata pon kau happy, tapi jangan risau aku akan pastikan hidup kau tak akan aman!!

p/s: kepada EN. Wawan dan Cik Nadya seronok berkawan dengan kamu dan sambil-sambil itu membuli korang!!! hahaahaha

p/s: sekadar gurauan semata-mata =)

One Response to “Budak Syariah =)”

  1. wawa says:

    slaam....
    sayalah EN.WAWAN yg dmaksdkan.....
    MR. AJAN ni cbnarnye pelat hruf....p2tny wawa bkn wawan...
    kihkih:))!!!
    THE PEAK???hihi..
    xpew...
    tgu jela aq pndah kat cne uke???
    jgn cmpi aq yg bwt ko ilang sabo adla...hee~...booweek!!:D