Bertemu Kembali :-)


.

Assalamualaikum..

Sekian lama tak meluahkan perasaan yang bergelora di jiwa, akhirnya berpeluang juga untuk aku melepakan 'sauh' dalam jiwa ku ini. Bapak dia, sejak bila aku mula jiwang ni??

  1. Mula-mula sekali aku nak ucapkan selamat HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua yang mengenali aku. Tak kira lah yang tua atau muda
  2. Nak bagi tahu bahawa final exam lagi 3 minggu je (18/10/2010)
  3. UiTM bila keluar keputusan eh?

adakah patot untuk aku meneruskan form 6 ni eh?? korang ada jawapan tak?? hmm.. Pada hakikatnya susah sebenarnya untuk memikirkan masa depan kita sendiri bak kata Karam Singh Walia 'terbakar kampung nampak asap, terbakar hati siapa yang tahu' hahahaha..

Orang-orang tua cakap, biar kita pening tapi jangan kita hening (frasa menarik).

So sebagai kesimpulan, masih jauh sebenarnya perjalanan hidup kita kawan-kawan insyaALLAH =))

4 Responses to “Bertemu Kembali :-)”

  1. salaam..
    1...slamat ary raye dari ceq wawa daripada kaum muda..ahakz!^^
    2...jia you for final exam...ku berdoa..:))
    3...rerex..xlme lg kua le kputusan uitm....peace;p

  2. Tanpa Nama says:

    Yelah aci wawa! Hahaha.. G kl x ajak aq..bwk kn buah tangan tau aci!!

  3. me:)) says:

    law xnk bwk??sok g k.l lg..hahah..jgn jlz babe

  4. Tanpa Nama says:

    kepoyoan mu terserlah..
    wahai cik wawa aka aci!!