Cerita 3 a.m


.

Pengawas Form 5 2009


Assalamualaikum w.b.t salam 1 Malaysia, pada jam 3 a.m ini kawan aku yang 'brutal' telah memekak iaitu menjerit sampai satu poly dengar. Siapa orang itu, biarlah rasia hanya aku dan dia-dia-dia saja yang tahu.

Bila dah pagi-pagi macam ini, bila tengok gambar dalam pendrife teringatkan kenangan masa dekat sekolah dahulu. Banyak sebenarnya kenangan yang telah aku pahatkn dekat sekolah aku dulu, macam-macam kenangan pahit dan manis yang telah aku cipta.

Tapi apa kan daya, tinggal kenangan semuanya. Semua kawan-kawan aku mengejar cita-cita mereka, yang penting aku doakan kejayaan kawan-kawan aku. Korang jangan lah lupa kan insan yang bernama AJAN ini. Kepoyoan aku tetap macam dulu lagi, aku tak pernah berubah dan susah nak berubah.