Sekali Pengakap Selamanya Berpengakap!!


.


Asnawi cuba mengalahkan kemachohan aku


Assalamualaikum w.b.t
Lama tak post blogger ni, pejam celik pejam celik dah nak habis dah cuti aku. Dah dua bulan sebenarnya aku cuti tapi bila kira-kira balik sebulan sahaja aku duduk rumah yang selebihnya aku melibatkan diri aku pada aktiviti pengakap.

Selepas ini aku akan teruskan pengajian dalam semester 2, dah lah duduk luar nak gerak mana-mana pon susah. Yelah kenderaan tak beli lagi masih memikirkan nak moto atau kereta. Alhamdulilah pointer semester satu ok, dan berharap semester 2 pon dapat kekalkan.

Aku juga berharap semester 2 ini, aku tak lah terlampau aktif dalam pengakap,zapin atau sukan sebab motif aku ialah berjaya dalam pelajaran.

Kepada kawan-kawan ku, selamat maju jaya dan dah belajar jauh-jauh tu jangan lah sampai lupa kawan.

p/s: harap-harap si dia dapat IPTA :)